  • Data: 2020-05-05 15:58:53
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5eb16cb1$0$17359$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 05.05.2020 o 14:16, Shrek pisze:

    >Dobra - fejk;) Aczkolwiek...

    Moze i fejk, ale tak jakos ma to wygladac.
    Tylko ze to dwie kartki - na tej wyborczej zaznaczasz kandydata,
    wsadzasz do koperty, zaklejasz, piszesz oswiadczenie, i razem z
    koperta wsadzasz do drugiej koperty.

    Komisja otwiera druga koperte, sprawdza oswiadczenie, wrzuca pierwszą
    koperte do urny - bez oswiadczenia

    A wieczorem wyciaga koperty z urny, otwiera i liczy glosy.

    J.