  • Data: 2020-04-30 16:19:04
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Apr 2020 16:04:20 +0200, Shrek napisał(a):

    > Decyzją premiera minister właściwy ma ze swoich właściwych
    > środków zlecić druk PWPW. A jakby PWPW nie chciała, to decyzją premiera
    > ma drukować... Nie, nie żartuję.

    Wiadomo już, kto składa pakiety wyborcze:
    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,25910307,p
    akiety-wyborcze-sklada-firma-paragon-z-wieliczki-rob
    ilismy.html

    "- Dostaliśmy kilka milionów druków i kopert do poskładania w pakiety. Dla
    nas to nic nowego, bo często robimy pakiety reklamowe czy katalogi, ale do
    tej pory karty do głosowania miałem tylko przy urnie wyborczej - mówi
    "Wyborczej" anonimowo pracownik Paragonu. Opowiada, że wcześniej firma
    zajmowała się między innymi szyciem maseczek ("Łapiemy się różnych prac,
    jest popyt na maseczki, to robimy maseczki"). Firma Paragon sama chwali się
    nawet produkcją maseczek na swojej stronie internetowej.

    Na pytanie, jak wygląda kontrola przy pakowaniu pakietów, pracownik
    Paragonu wybucha śmiechem. - Przecież nie jesteśmy drukarnią papierów
    wartościowych. Wyniesienie takich druków nie jest problemem - twierdzi."

    W dalszej części artykułu Hermeliński i Zoll łapią się za głowę, choć
    przecie powinni się już dawno przyzwyczaić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl