  • Data: 2020-04-30 14:07:52
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 13:57:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale jeszcze dane osobowe trzeba ...

    Z jednej tylko księgi wieczystej nieruchomości(droga) gdzie jestem współwłaścicielem
    mogę przepisać ponad 20 zestawów typu imię nazwisko, pesel, adres. Są to pozostali
    współwłaściciele tej drogi i właściciele sąsiednich wyodrębnionych działek. Nieopodal
    na jednej z działek przylegających(wyodrębnionej więc nr KW znam) do tej drogi gość
    buduje 8 bliźniaków. I jak ta działkę podzieli to powstanie 16 nowych KW. Wiec ponad
    30 nowych kolejnych zestawów danych osobowych będą miał skąd spisać.