  • Data: 2020-04-27 14:07:37
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 13:59:33 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski
    napisał:

    > A nie wyobrażam sobie takich rzeczy raczej zrobionych sprawnie na taką
    > skalę, gdy można głosować TYLKO korespondencyjnie.

    Uparci w dążeniu do celu są to i dadzą radę
    W Polsce jest ok 2500 gmin wiec tyle mniej wiece będzie komisji wyborczych
    do 9 członków w takiej komisji(w większych gminach więcej)
    "Frekwencja" raczej słabiutka pewnie w okolicy 20% to spokojnie dadzą rade to
    obsłużyć
    Problemy będą później bo będą masowe protesty wyborcze("nie otrzymałem pakietu,
    pakiet uszkodzony, pakiet pod inny adres, sfałszowane oświadczenie itp.
    W 1995 z powodu nieprawdziwego wykształcenia podanego przez Kwaśniewskiego było
    ponad 600tys protestów wyborczych.
    Tutaj jak się opozycja zmobilizuje to może być wielokrotnie więcej.