  • Data: 2020-04-27 14:48:11
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b6895de1-519a-4e9f-afcb-b06dd0ed7d2f@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 13:59:33 UTC+2 użytkownik Tomasz
    Kaczanowski napisał:

    >Uparci w dążeniu do celu są to i dadzą radę
    >W Polsce jest ok 2500 gmin wiec tyle mniej wiece będzie komisji
    >wyborczych
    >do 9 członków w takiej komisji(w większych gminach więcej)

    Partyjni sie zglosza, jesli bedzie taka potrzeba.
    No chyba ze ... az tak to sie narazac nie chca :-)

    >"Frekwencja" raczej słabiutka pewnie w okolicy 20% to spokojnie dadzą
    >rade to obsłużyć
    >Problemy będą później bo będą masowe protesty wyborcze("nie
    >otrzymałem pakietu, pakiet uszkodzony, pakiet pod inny adres,
    >sfałszowane oświadczenie itp.
    >W 1995 z powodu nieprawdziwego wykształcenia podanego przez
    >Kwaśniewskiego było ponad 600tys protestów wyborczych.
    >Tutaj jak się opozycja zmobilizuje to może być wielokrotnie więcej.

    Jak to teraz niby jest ?
    PKW nowa, z nominacji, ale protesty rozpatruje Izba Kontroli
    Nadzwyczajnej SN ... tez chyba z nominacji :-)

    J.