  • Data: 2020-04-27 10:10:16
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:cfc44ecf-3f7f-4b1a-b88a-a0916abd539f@go
    oglegroups.com...

    >Rozwiniesz?
    >Bo wcześniej żeby głos oddać musiałem dupę ruszyć do lokalu, tam mnie
    >wylegitymowali, kartkę dał i pod presją musiałem kreślić
    >Teraz sobie kartkę ze swojej czy tam sąsiada skrzynki wezmę i jak
    >zechce to zagłosuje.
    >Chyba łatwiej i prościej jak dotychczas.

    Jeszcze nie wiadomo, co z ta kartka - moze bedziesz musial zaniesc do
    urny, tylko dalej, bo komisji bedzie mniej.
    Chyba, ze listonosz w dniu wyborow odbierze ... za pokwitowaniem :-)

    No i calosc sie sprowadza do tego "czy tam sasiada" ... a moze nie
    tylko sasiada, tylko ktos wrzuci hurtem.

    A kto wedle projektu ma te karty drukowac - nadal PKW ?

    A tak swoja droga, to sytuacja jest ciekawa - jak na razie wybory
    obowiazuja 10 maja, karty wyborcze powinny byc juz chyba drukowane lub
    wydrukowane, PKW nie ma skompletowanych komisji, zapewnie nie sa
    przeszkolone ... i nie ma jak tego zrobic.
    Hm, zdalnie przez internet ?

    J.