  • Data: 2020-04-10 11:00:54
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Runt <R...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-10 o 10:20, Olin pisze:

    > Polecony odpada, bo listonosz rutynowo nie zastaje adresata w domu.

    Ciekawszym jest fakt że np ja jestem zameldowany w PL, a mieszkam w UK.
    Poczta dostarczy do skrzynki mój pakiet. Wg Ustawy nikt inny nie może
    otworzyc pakietu - grozi czymś tam. Co zrobić z takim pakietem?
    Powiedzialem rodzicom by wrzucili do skrzynki "wyborczej" z napisem że
    nie przebywam pod tym adresem. Czy jakiemus nawiedzonemu PiS-owcowi nie
    przyjdzie do głowy by straszyć rodziców zesłaniem na Syberię?

    --
    Runt

    All's well that ends well.