  • Data: 2004-10-05 07:14:13
    Temat: Re: gł.księgowy
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cjs2q7$9fd$1@inews.gazeta.pl...

    > z tego co ja sie orientuje trzeba zdac specjalny egzamin a nie miec
    > wyksztalcenie,
    > wszystko masz opisane w ustawie o rachunkowosci.

    Jezeli praca na etat to glownym ksiegowym mozna sobie zrobic hydraulika, a
    dyrektorem finansowym ogrodnika - oboje po podstawowce, bo zdaje sie taki
    jest obowiazek szkolny w tym kraju. Ustawa o rachunkowosci okresla
    odpowiedzialnosc osob prowadzacych ksiegi rachunkowe i kierownika jednostki.

    Inaczej wyglada to przy uslugowym prowadzeniu ksiag rachunkowych - to
    reguluja odpowiednie przepisy i wymagania sa precyzyjnie okreslone.

    Pozdrawiam
    LG