  • Data: 2007-06-16 10:57:19
    Temat: Re: freeware do użytku domowego - laptop
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał napisał(a):

    > Z takimi domniemaniami to krowy paść a nie o prawie dyskutować.

    a o co zostawiasz knretny fragment, co zmienai zupelnie sens ?
    napisalem wyraznie ze w przypadku p2p nie mozna domniemywac - prawnie -
    ze autr mial zamiar lamac prawo

    > Nie masz bladego pojęcia o pracy specjalistów od bezpieczeństwa.

    nie rzucaj takich haselek tylko ladnie wyjasnij o co ci chodzi.

    > Poza tym, bredząc pominąłeś, że posiadanie cracka musi być umyślne

    kurwa, my mowimy o produkowaniu narzedzi do omijania skutecznych
    zabezpieczen a nie o ich posiadaniu przez osoby trzecie.
    Czytaj ze zrozumieniem. Zaczynasz mi przypominac Kameleona ze stanow
    ktory kazdy post zaczyna od slow "Lech k.. Gardocki". W trakcie dyskusji
    wstawiasz urojone zalozenia o ktorych nie bylo mowy wczesniej.

    > przyjęcia programów od osoby nieuprawnionej już nie

    oczywiscie ze to takze musi byc umyslne. Bo jakbys raczyl spojrzec do
    kk, tam jest napisane "w celu osiagniecia korzysci majatkowej' co jest
    alternatywa w celu przywlaszczenia' w przypadku rzeczy materialnej. Tak
    wiec osoba ktora uzyskala ten program od sooby nieuprawnionej, musialaby
    zrobic to w zamiarze jego zatrzymania, musi byc wiec swiadoma ze taki
    program sciaga i zapisuje, samo uzyskanie od osoby nieuprawninej jako
    takie karalne nie jest.

    P.

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/