  • Data: 2018-12-20 08:16:00
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-19, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Jasne. Jeszcze banki nie wiedziały a on juz wiedział!

    Ale czego nie wiedziały? Produkty kredytowe w walutach to zawsze
    były w ofercie przecież. NADAL są, tylko obarczone kosmicznymi
    prowizjami i restrykcjami.

    *Popularność* zdobyły jak sobie lud zaczął liczyć ile może na
    racie oszczędzić i za sprawą sprzyjających im czynników (obniżenie
    oprocentowania LIBOR, stosunkowo duży WIBOR i wzrost kursu złotówki)
    oraz powszechny klimat "wejdziemy/weszliśmy do unii, jest coraz
    lepiej".

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Długo by tłumaczyc dlaczego sie mylisz.

    Wystarczy przejrzeć archiwa grupy, żeby zobaczyć że kto chciał,
    to takie informacje uzyskiwał.

    > Powiem tylko ze ze wzgledu na wykonywana przez kilka lat prace rozmowy z
    > wszelakiego rodzaju konsultantami były dla mnei nie tylko okazja do
    > załatwienia sprawy ale rowniez ciekawe z innego powodu.

    Nastawienie klienta da się wyczuć już z tego jak on mówi, więc,
    patrz podkreślone.

    Ależ oczywiście.

    --
    Wojciech Bańcer