  • Data: 2005-08-06 12:18:43
    Temat: Re: fotoradar>mandat>terminy DŁUGIE
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robcio napisał(a):
    > w przypadku przyznania sie do winy (nie pisze o kombinacjach) sad grodzki
    > zasadzi grzywne - o tym myslalem piszac kara.

    Genrelnie chodziło mi o to że twoje twierdzenie że sąd grodzki nie może
    dać więcej niż policja, która posługuje się taryfikatorem i jeśli do
    tego dojedzie to się należy odszkodowanie jest całkowicie bezsensowne i
    nieprawdziwe.

    > Znasz przypadki gdzie za proste wykroczenie policja nie dala prawa do
    > monadatu kierujac sprawe do sadu grodzkiego pomimo ze winny swykrocznia sie
    > przyznal ??

    Ja znam.

    > Jesli nie ma obowiazku nalozenia mandatu i istnieje termin 30 dni po ktorym
    > nie mozna juz nalozyc mandatu w takim razie ich istnienie jest w ogole bez
    > sensu. A policja ma pelne pole do nierownego traktowania winnych wykroczenia
    > wzgledem prawa co jest przeciez lamaniem podstawowych praw czlowieka.

    A co jest według ciebie tym łamanym podstawowym prawem człowieka które
    jest łamane? Odróżniasz prawa człowieka od prawa zagwarantowanych
    konstytucyjnie?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam