  • Data: 2005-08-03 06:37:51
    Temat: Re: fotoradar>mandat>terminy DŁUGIE
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Żabciu" ;-) Dokąd się śpieszysz ?
    > Przeczytaj uważnie list Górala, potem to, o co ja ciebie pytałem i
    > wreszcie to, o czym Ty "Robcio", najdroższy ;-) piszesz.

    No przeczytaj !!!!
    "
    Co w takim razie zrobic w sytuacji, kiedy właśnie dzisiaj, po 2,5 miesiąca
    od
    przekroczenia przędkości o 16 km/h otrzymałem zdjęcie z radaru? Powołać się
    na
    ten artykuł czy Straż Miejska wyciągnie jakiś ważniejszy przepis?
    "

    > Narazie jesteśmy na etapie, że Góral otrzymał "zdjęcie z radaru".
    > I moje wyjaśnienie - do sądu kieruje się wniosek o ukaranie winnego (a
    > skąd wiadomo, ze właściciel pojazdu i winny to ta sama osoba ?
    > Kierujący [ na zdjęciu] nie ma nazwiska na czole).

    Pod warunkiem ze sie przyzna oczywiscie
    NA wielu radarach twarz juz teraz widac wyraznie