  • Data: 2005-10-24 16:49:09
    Temat: Re: fotoradar, mandat i problemy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MAc <m...@t...poczta.onet.pl> napisał:

    > Mogę im napisać, że to nie ja
    Skoro nie ty w tym czasie kierowałeś, to tak własnie powinieneś
    zrobić.

    >razem na wspólnika jeżeli minie 30dniowy okres od "ujawnienia".
    Najpierw muszą ustalić sprawcę wykroczenia, a potem kieruja wniosek
    o ukaranie do sądu. to oczywiście potrwa, no i trzeba nieco trudu z
    ich strony.

    >pisałem nie chcę go go sądu wpychać,
    Raczej dostanie karę zaocznie - nie musisz go 'popychać'.

    >czy SG (tym razem gminna) w Człuchowie przesyła
    Tego nikt ci nie powie.

    Artur Golański