  • Data: 2004-09-21 07:45:17
    Temat: Re: fotoradar
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "literad" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3b36.00000634.414fc380@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > Proszę o radę. POlicja wezwała mnie i poinformowała o wykroczeniu popełnionym
    > przez kierowcę naszego pojazdu służbowego, w załączeniu pokazano mi zdjęcie
    > zrobione pół roku temu gdzie kierowcy w ogóle nie widać. Rozpoczęłem ''
    > śledztwo '' i okazało się że tego dnia jechało kilku naszych pracowników i nikt
    > nie pamięta kto o tej godzinie prowadził, pewnie ściemniają ale ... Firma
    > przyznaje się że to nasz samochód i zapłacimy za mandat ale punkty?

    MKK jest na kierowce nie na pojazd, wiec zarowno mandat jka i punkty moze otrzymac
    kierowca ktory w dniu zarejestrowania wykroczenia kierowal przedmiotowym pojazdem.
    Policja musi zebrac material tj ustalic kto kierowal pojazdem i przeslac calosc
    materialow do SG.
    Ciebie jako wlasciciela firmy( jesli nuim jestes) moga jednynie prtzesluchiwac w
    charakterze swiadka).

    pozdr
    bogen