  • Data: 2005-05-13 10:43:59
    Temat: Re: firmy dzwonia do prywatnych osob
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mariposa doux [Fri, 13 May 2005 11:21:14 +0200]:

    > Ja, jesli tylko nie jest to robot, zadaje pytanie - skad
    > ma Pan/Pani moj numer tel.

    A nie, to ja jak mi sie trafi w godzinach, kiedy nie dzialaja
    te darmowe/tanie polaczenia (czyli wiem, ze placi normalnie),
    to przeeeeeeciagam roooooozmowe, po czym po kilkudziesieciu
    minutach slodko informuje, ze nie mam najmniejszego zamiaru
    z oferty korzystac, ale jak mi zaklocaja spokoj to chcialam
    zeby chociaz zaplacili za to gotowka :>
    Rozlaczaja sie dziwnie szybko...

    A wieczorem po prostu opierdalam.

    Kira