  • Data: 2005-05-13 09:21:14
    Temat: Re: firmy dzwonia do prywatnych osob
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glikogen wrote:

    > Witam
    >
    > Wlasnie odebralem telefon (moj prywatny telefon stacjonarny) od firmy
    > Lamagold, zapraszali mnie na jakies spotkanie na ktore nie mialem ochoty isc
    > wiec szybko ucialem rozmowe.

    Ja, jesli tylko nie jest to robot, zadaje pytanie - skad ma Pan/Pani moj
    numer tel. Jak dostaje odpowiedz, ze z ksiazki tel. to zabijam smiechem
    ;) A jak "z innej firmy" to z jakiej... Nikt jeszcze nie dotrwal do
    drugiej rundy ;)

    --
    Największe forum fanów fantastyki http://www.fantastyka.com.pl/forum