  • Data: 2008-02-07 22:52:26
    Temat: Re: firmowe konto email...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Feb 2008, poreba wrote:

    > Za naruszenie tajemnicy korespondencji również jest.
    >
    > Chodzi mi o korespondowanie ze sobą par:
    > Złamanie tejemnicy - paserstwo.

    No to nie załapałeś, o czym pisałem.
    Pisałeś że istniał zwyczaj podawania formy adresata.
    A ja miałem na myśli, że ten "zwyczaj" można sobie....

    > Niska cena ułamek rynkowej wartości, ciemna brama,
    > opryszek potrzebuje na wino itp - na kopercie imię
    > nazwisko, firma adres.
    > Teraz jaśniej?

    Tak, podtrzymuję: żadna różnica wobec: firma, adres,
    imię nazwisko.
    A bardziej konkretnie, to potencjalni odbiorcy kiedy
    przewidują możliwość nieodebrania osobiście proszą
    o tekst "do wiadomości" albo coś podobnego, z czego
    wynika że "powinni się zapoznać" ale nie jest to
    *ich* korespondencja.

    pzdr, Gotfryd