  • Data: 2005-03-09 16:14:10
    Temat: Re: firma ubezpieczeniowa do sądu
    Od: "mariusz" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Umowe podpisywał pracodawca, ja tylko wyraziłem zgodę ( była to forma
    podwyżki) nie mam dostępu do umowy.
    Chciałem kontynuować ubezpieczenie indywidualnie po zwolnieniu lecz
    ubezpieczyciel nie wyraził zgody - proponował indywidualne ubezpieczenie na
    życie oczywiscie na podstawie nowej polisy .
    Po 5 -ciu latach od momentu rozpoczecia umowy chciałem zrezygnować - o
    takim zapisie byłem poinformowany, iż umowa musi trwać conajmniej 5 lat ze
    wzgledu na ulgi ZUSowskie.
    Własnie mineło 5 lat pisze do nich o wyplacenie smiesznych pieniedzy które
    pracodawca wpłacił ok 2000 zł, a firma ubezpieczeniowa powołując sie na
    zapisy umowy informuje ze dopiero na emeryturze ewentualnie rencie.