  • Data: 2011-07-15 10:58:44
    Temat: Re: filmowa fikcja
    Od: "dk666" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ivp5a4$o68$2@news.onet.pl...

    > Może brak odpowiedzi wynika z faktu, że niezbyt dokładnie opisałeś "o jaką
    > tak naprawdę osobę chodzi"?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Sądziłem, że jasno przedstawiłem sytuację. Chodzi mi o takiego zwykłego
    policyjnego informatora czy też mówiąc wprost, o agenta. Czy taka osoba
    współpracując z policją od może i nawet ładnych paru lat, zdobywając takie a
    nie inne dane, prowadząc prowokacje i przedstawiając w końcowym efekcie
    ostateczne informacje a może nawet i otrzymując jakieś wynagrodzenie, czy
    może np. liczyć w późniejszym czasie na pracę w policji albo ... jeśli jest
    inaczej to dlaczego do tej policji nie może być przyjęta? Pan X spełnia
    wszystkie wymagania ujęte w ustawie a co z resztą i logiczne, posiada nawet
    i jakąś wiedzę zdobytą w kilkuletniej praktyce o takich a nie innych
    rodzajach przestępstw.
    A pisząc o fikcji filmowej nie mam na myśli kogoś kto nosi koszulki na
    ramiączka i ma wytatuowaną trupią czachę na klacie i nie pali cygar. :D