    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fatalna opieka służby zdrowia - POMOCY!!!
    Date: Wed, 09 Nov 2005 16:27:52 +0100

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Serio są takie przepisy, że rodzic nie może towarzyszyć dziecku, które
    > dostaje zastrzyk, jeśli personel powie nie, bo nie?
    Tylko lekarz.
    Ale są też takie przepisy, które pozwalają rodzicowi nie zgodzić się w
    takim razie na ten zastrzyk, a nawet wypisać dziecko ze szpitala. Też
    bez podawania przyczyn.

    > Tak to działa, gdy przy każdym łóżku czyha prawnik:)

    W Polsce też nie masz zakazu korzystania z pomocy prawnej.

    Jednak myślę,że chodzi tu raczej o nieprzeprowadzenie na czas akcji
    sprowadzania pielęgniarek zza wschodniej granicy. Bo akcja wyjeżdżania
    polskich pielęgniarek na Zachód przeprowadzana jest bardzo sprawnie.
    Stąd na tłumy przy łóżku faktycznie nie możesz tu liczyć. Ale na
    kompetentną opiekę jak najbardziej.

    --
    Marta
    m...@N...pl