  • Data: 2003-10-21 16:15:05
    Temat: Re: faktura z tepsy BEZ podpisanej umowy
    Od: "Elvenbow" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Domyślam się, że przez te 4 miesiące ani razu nie korzystałeś z
    > telefonu. Jeśli tak, to rzeczywiście masz oczywiste powody, aby nie
    > płacić za fakturę. Nie chcę wypowiadać sie co robić jeśli jednak nie
    > mając umowy telefonu używałeś.

    Nie podłączyłem telefonu do gniazdka, choć wiem, że w gniazdku podłączyli
    sygnał.
    (2-3 razy podłączyłem telefon by sprawdzić czy jest sygnał)

    Ale cały czas czekałem, aż dostanę odpowiednią umowę .. i wtedy zacznę
    korzystać.
    Po prostu chciałem, by płacone faktury oparte były o jasną i czytelną umowę
    z której wynika za co płacę, ile płacę i do kiedy płacę.

    Pozdrawiam,
    Elvenbow