  • Data: 2007-07-23 20:40:52
    Temat: Re: eurokonto w PeKaO SA
    Od: Rajas <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo mozliwe ze zmienil sie w miedzyczasie regulamin prowadzenia
    > rachunku, ale powinnas byc o tym poinformowana pisemnie - polecam uwadze
    > art. 384(1) w zw. z art. 384 par. 2 kc, przy zalozeniu ze masz status
    > konsumenta.

    Witam!
    Mam pytanie na marginesie - sytuacja podobna tylko w PKO BP

    1) Korespondencja przychodziła(?) na nieaktualny adres
    korespondencyjny (nie zmieniony przez gapiostwo), na adres
    zameldowania nie przyszło ani 1 pismo.
    Czy bank jest zobowiązany przesyłać np pismo o wszczęciu postępowania
    windykacyjnego również na adres zameldowania?

    2) Rozmawiałem w CRW PKO BP o tym że chciałbym otrzymać kserokopię akt
    sprawy (tzn np pism które do mnie nie dotarły oraz np "zwrotek"
    poleconych) Naczelnik CRW odpowiedział że są to dokumenty bankowe i
    nie mogę dostać ich kopii. Czy bank ma rację?