  • Data: 2008-09-22 11:30:01
    Temat: Re: era- tel stacjonarny, rozwiazanie umowy zanim ruszyła...
    Od: Michał Trych <gg2200099@tel_501-533-390.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poprostu zadzwoń do biura obsługi klienta 602900 lub wejdż na stronę
    > www.era.pl i tam sobie poczytaj i nie mam zielonego pojęcia dlaczego
    > czekasz 3 tygodnie na aktywację, moż im się komputer "zaciął"

    Nie oczekuje, ze wiesz dlaczego czekam, nie o to pytalem:)
    Bylem w salonie 3 razy, dwa razy wyslalem maila, na ktore nie dostalem
    odpowiedzi, na 602900 nie moge dzwonic bo karta jest nieaktywna( moge na
    022) ... mieli dzwonic do mnie jak cos zlaatwia. Nie mam ani czasu ani checi
    stac kolejny raz godzine po to, zeby jakis kretyn patrzac na mnie z glupim
    usmiechem, znow stwierdzil, ze zadzwonia jak sie cos zmieni...
    Pozdrawiam
    Michał