  • Data: 2005-09-14 07:39:39
    Temat: Re: emerytura - proszę o pomoc
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > mają taki obowiązek
    > wynikający z zasad postępowania adminitracyjnego
    > pisz pismo jak nie odpowiedzą skargę

    Przepraszam za trywialnośćbyć może mojego ptyania, ale czy to jakaś konkretna
    zasada nazwana wyrażona w konkretnym zapisie kpa ? Muszę się powołać na coś, bo
    inaczej zlekcewaza moje zapytanie.

    A wracajac do tematu, może taki stan rzeczy jest normalny że przychodzi za
    każdym razem inna wysokość emerytury ?

    Dziękuję raz jeszcze za pomoc i czekam na dalsze podpowiedzi