  • Data: 2006-12-15 10:27:40
    Temat: Re: emerytura na konto - umowa z bankiem
    Od: "Viper" <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Jgor" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:eltjfv$es9$1@inews.gazeta.pl...
    > ZUS wymaga kopii umowy z bankiem, aby przyjąć wniosek o przelew emerytury
    > na
    > konto bankowe. Czy takie wymaganie jest zgodne z prawem?
    > pozdr.

    W czasie ostatniego strajku listonoszy wziąłem moja matkę rodzicielke :-)
    pod ręke, zaprowadziłem do banku, założylismy konto. Nastepnego dnia zanosła
    pismo z prośbą o przelewanie emerytury na konto do banku - pismo własne,
    kto, do kogo i co chce - żadnej umowy bankowej nie przedstawiała. Sprawa
    załatwiona "od ręki". ZUS - Warszawa na Jagiellońskiej.

    --
    Piotr