  • Data: 2008-09-28 08:48:42
    Temat: Re: emerytura
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX Lodzermensch pisze:
    > Liwiusz ni au koto ha itsumo tanosii

    > Chodzi mi bardziej o emerytury byłych SB. I te cyrki polityków z
    > obniżaniem emerytur.

    Zgodnie z przytoczonym orzeczeniem TK emerytura to nie jest coś, co
    ktoś sobie wypracowuje przez całe życie, a jedynie przywilej przyznawany
    (bądź nie) przez państwo zgodnie z jego możliwościami. Można zatem ten
    przywilej ograniczyć, przy czym zupełna likwidacja też jest uważana za
    "ograniczenie".

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz