  • Data: 2006-04-17 13:11:17
    Temat: Re: eksmisja na bruk
    Od: "psycho" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Foczken" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e1ve0g$hjk$1@opal.futuro.pl...
    > Właśnie całe zamieszanie zaczęło się od odpowiedzi w którejś ktoś dowodzi,
    że
    > nie przeprowadza się eksmisji.

    Tak przeprowadza się eksmisje ale w bardzo utrudniony sposób, obecnie nie ma
    możliwości eksmitowania na bruk pierwszy lepszy artykuł z google:

    http://www.andrzejs.pradnik.net/spoldzielnia/Aktualn
    e/Praktyka/eksmisja_bruk.htm.

    Po pierwsze jeśli sąd nie przyznał lokalu socjalnego to osoba eksmitowana
    powinna znaleźć sama "pomieszczenie tymczasowe"(pomijam fakt że komornik
    najpierw pisze do gminy o to pomieszczenie ale pewnie i tak dostanie
    odpowiedź: BRAK). Jest możliwość że osoba która wnosiła wniosek o eksmisje
    sama znajdzie pomieszczenie tymczasowe, załóżmy że ta osoba znajdzie spisze
    umowę z właścicielem (musi mieć jakiś dokument aby pokazać komornikowi) i
    co? po miesiącu ten właściciel który wynajął lokal ściga właściciela co
    eksmitował osobę że nie jest zapłacony następny czynsz... (nie wiem czy
    zrozumiale napisałem:P). Wniosek i tak właściciel ma tą osobę która została
    eksmitowana "na głowie".

    Zastanawia mnie jedna rzecz czy pomieszczenie tymczasowe może być zwykła
    działka? (prąd, woda, światło i powiedzmy ToyToy jest) i czy w takim
    przypadku może być tam eksmitowana?

    W moim przypadku po wielkich namowach komornika zgodził się eksmitować do
    Hotelu. Będzie wykonana w tym tygodniu tylko ciekawe jak się skończy...