    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: eksmisja....
    Date: Sat, 3 Dec 2005 00:14:32 +0100

    Użytkownik "psycho" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dmqhsg$7c0$1@news.onet.pl...

    > Tak naprawdę to nie wiem (taki pijak to ma dobrze, nic jemu nie
    > grozi:P), ale jeśli dobrze myślę to mam prawo go nie wpuścić do
    > mieszkania, równie dobrze mogę zamki wymienić bez jego zgody....

    Z tą wymianą zamków, to nie takie proste. Mimo wszystko to samowolne
    naruszenie jego posiadania. Choć gdyby poszedł w "cug" na kilka dni,
    to można by było uznać, że się wyprowadził i go już na nowo nie
    wpuścić.

    Trochę lepszym rozwiązaniem jest wzywanie Policji przy każdej
    awanturze, jaką urządzi. Po rozwodzie odpowiada swoim majątkiem, więc
    kosztów Izby nie ponosicie. Dodatkowo można pomyśleć o złożeniu
    zawiadomienia o znęcaniu się przez niego nad członkami rodziny.
    Wówczas może się okazać, ze sam się wyprowadzi zdając sobie sprawę, że
    jak tego nie zrobi, to może iść siedzieć.