  • Data: 2007-07-01 16:39:14
    Temat: Re: egzekucja wyroku nieprawomocnego
    Od: MiCHA <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Powyższe uprawnienie wynika z...?

    ...z praktyki. Dwa razy wygrałem w sądzie nakaz zapłaty i prosto z
    poczty poszedłem do komornika (na dłuuugo przed uprawomocnieniem) i
    komornik od ręki zajął konta dłużników. Jak wyrok się uprawomocnił, to
    przelał mi pieniądze.

    Jestem przekonany, że nic bym nie dostał, gdybym czekał na
    uprawomocnienie, bo po prostu po uprawomocnieniu na tych kontach już by
    nic nie było. A jak poszedłem od razu do komornika, to wziąłem dłużników
    z zaskoczenia - nie spodziewali się tak szybkiej akcji z mojej strony
    (choć i tak nie starczyło na pokrycie całości długów...).

    --
    MiCHA