  • Data: 2006-01-18 12:43:03
    Temat: Re: egzekucja oplaty za parkowanie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RW" <r...@p...onet.pl> napisał:

    >uczep się tych 7 dni..jeżeli nic na ten temat nie mają w regulaminie...
    ZCW opłata dodatkowa wynika z ustawy o drogach, a tam nie wskazano kto
    ma ja zapłącić, ani w jakim terminie. Regulamin w tej kwestii musi
    opierać sie na ustawowych zapisach.

    >ostatnio kazali mi wskazac kto parkował...
    Takie żądanie może pochodzić od Policji, SM, ale nie od zarządu dróg i
    mostów (nie jest organie do tego uprawnionym).

    Artur Golański