  • Data: 2008-10-07 08:50:08
    Temat: Re: easyJet - reklamacja
    Od: Sarpedon <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    karol.ser pisze:

    > Tak i nie.

    jedna odpowiedz jest prawidlowa: nie

    > Zgodnie z przepisami unii masz prawo, chyba że przyczyna była techniczna
    > (czyt. niezależna). Linie a zwłaszcza dziadowskie w 99% mówią że była
    > techniczna.

    pytanie wlasnie: z jakiego powodu lot byl opozniony? niekoniecznie tak
    jest jak jest napisane wyzej. awaria samolotu to nie tylko wybuch czy
    inne wielkie rzeczy. to moze byc takze zlamanie zawleczki od wpluwu
    paliwa, a sprowadzenie czegos takiego trwa (rzadko kiedy rzadko psujace
    sie czesci sa aktualnie na stanie)