  • Data: 2020-01-28 12:21:35
    Temat: Re: e-recepta rodo
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Masz rację.
    > Lekarz nie powinien znać adresu, imienia, nazwiska, płci, wieku, masy
    > ciała, wzrostu, innych chorób poza wykrytą przez siebie, itp. itd.

    Lekarz danego pacjenta i upoważniony przez niego? Powinien znać, bo
    potrzebuje tego, żeby wykonywać swoją pracę.

    Obcy lekarz, który chce wystalkować po numerze PESEL kogoś, kto nie jest
    ani nigdy nie był jego pacjentem, nie powinien móc dostać absolutnie
    niczego, czego nie może dostać szary Kowalski.

    > Ponieważ jest RODO nie mogę prosić po nazwisku, proszę więc do gabinetu
    > pacjenta z syfilisem.

    A mogłyby być numerki... ja też nie mam ochoty, żeby moje imię i nazwisko
    było wykrzykiwane na głos przy obcych ludziach.