  • Data: 2005-07-04 08:06:13
    Temat: Re: dzwony koscioła o północy co robić??
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek i Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:daalfa$ata$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A masz małe dziecko?? Ja mam i nie mogłam małego uspokoić potem przez
    > dwie godziny. Uwazam ze bicie dzwonu o północy jest przesadą.

    A ja uważam, że to Ty przesadzasz. Dziecko będzie się jeszcze budziło z
    wielu powodów i nie jesteś w stanie wszystkich ich wyeliminować, lepiej
    zastanów się, jak z nimi żyć.
    Kościół nie wali w dzwony w nocy ot tak sobie, z byle powodu. U nas na
    przykład ostatni raz taka sytuacja miała miejsce w noc śmierci Karola
    Wojtyły, jest to sygnał ważnego dla Kościoła wydarzenia i chyba jeśli zdarza
    się raz na dwa miesiące, a nie każdej nocy, to jakoś można to wytrzymać,
    prawda?.
    Dziwi mnie po prostu Twój tok rozumowania, że należy taką sytuację zgłosić
    policji. Może sąsiedzi powinni wezwać od razu funkcjonariuszy do Twojego
    płaczącego dziecka? ;-P
    Trochę wyrozumiałości i zdrowego rozsądku...

    D.