  • Data: 2005-08-08 14:23:06
    Temat: Re: dziwy punkt o prawach autorskich
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 3. "Wszelkie fragmenty kodów żródłowych, oraz jakiekolwiek wyniki prac
    > Przyjmującego zamówienie - będące w rozumieniu Ustawy - utworem - są w
    > rozumieniu niniejszej umowy własnością Zamawiającego. Nawet, gdyby
    > fragmenty były własnością Wykonawcy - przenosi on autorskie prawa na
    > Zamawiającego, tak aby Zamawiający był absolutnym dysponentem dzieła."
    Witam,
    Umowa nie wymienia pol eksploatacji, w konsekwencji mozna mieć wątpliwości
    czy doszlo do przenieisienia prawa.
    Ja broniłbym stanowiska, że nie doszło do przeniesienia majatkowych praw
    autorskich do przedmiotowego utoworu.
    Jezeli jednak przedmiotowy utwor to program komputerowy to broniłbym tezy że
    Zleceniobiorca jest legalnym uzytkownikiem takiego programu i może z niego
    korzystać w zakresie art. 75 ust. 1 pr. aut.
    Pozdrawiam,
    Romek Bieda