    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziwna sytuacja na drodze ...
    Date: Mon, 11 Aug 2008 10:40:33 +0200
    <g7k8r6$9jd$2@news.onet.pl> <g7kcvm$knh$1@news.onet.pl>
    <g7kolp$g2e$1@news.onet.pl> <g7m93d$jv3$1@inews.gazeta.pl>
    <g7mc1u$d56$1@news.onet.pl> <g7mg0i$rk7$1@inews.gazeta.pl>
    <g7mlih$3tg$1@news.onet.pl> <g7moi0$kva$1@inews.gazeta.pl>
    <g7msr8$lpr$1@news.onet.pl> <g7n64u$6q3$1@inews.gazeta.pl>
    <g7n71k$fks$1@news.onet.pl> <g7n7fn$g4g$1@inews.gazeta.pl>
    <g7na2p$n34$1@news.onet.pl> <g7nil1$6qn$1@inews.gazeta.pl>
    <g7njin$g93$1@news.onet.pl> <g7opia$id0$1@inews.gazeta.pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 sierpień 2008 09:25
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7opia$id0$1@inews.gazeta.pl>):

    > Więc małe dziecko z przodu w
    >
    > Ale zdajesz sobie sprawę, że tak samo jest niebezpiecznie dla 4, 5 latka
    > w foteliku z oparciem, jak dla 5 latka na podpupniku?

    No nie jestem przekonany. Fotelik jednak stanowi wzmocnienie i osłonę, zaś
    podcośtamiec to tylko dopasowanie do pasów. Poza tym, mówiłem, że chodzi o
    wyeliminowanie z przodu dziecków całkiem.

    > I ze siedzący z
    > tyłu pięciolatek też może być absorbującym kierowcę upierdliwcem?

    Babcia staruszka albo wujek idiota też.

    > Bo bezpieczniej z przodu nawet na podpupniku, niż latającym dzieciom po
    > całym samochodzie

    No bezpieczniej w bagażniku niż na dachu na jednej nodze... Ale gdzie
    przepisy dopuszczają dzieci latające po całym samochodzie, albo ...

    > (o tym, że z malucha potrafi wysiąść szóstka dzieci,
    > to nawet nie wspomnę)

    ... w liczbie 6 w maluchu?

    --
    Tristan