  • Data: 2007-06-07 18:35:12
    Temat: Re: dziwna prośba komornika
    Od: "p." <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli dłużnik jest trwale niewypłacalny to nie warto ponosić kosztów.
    > Jeśli jednak są widoki na to że kiedyś będzie miał dochody lub majątek to
    > ma to sens aby uniknąć przedawnienia. Sam musisz ocenić.

    Dzięki za pomoc.
    Zastanawia mnie jednak sens wezwania - przecież te dane zostały już napewno
    ustalone.
    Komornik wezwał mnie do uregulowania zaliczek w terminie 7 dni. Czy mogę mu
    odpisać
    że uważam czynienie w/w ustaleń za bezasadne skoro zostały wcześniej już
    poczynione wobec
    tego dłużnika, bez żadnych "negatywnych" konsekwencji dla mnie (odesłanie
    wniosku egzekucyjnego z wyrokiem).
    Myslę że dłużnik "słup" w w perspektywie będzie wypłacalny - to nie jest 60
    letni bezdomny alkoholik
    tylko młoda dziewczyna (chyba nie najlepiej ulokowała uczucia ;).

    W ogole porównując pracę komornika, który się tym zajmuje z innymi z jakimi
    miałem do czynienia (niestety było ich kilku, całe szczęście zawsze byłem
    wierzycielem).
    niezbyt mi sie podoba (np. prosi o pesel dłużnika, który na pewno zna, bo
    sam napisał go
    w jednym z pism)

    > Po prostu napisz do prokuratury pismo, że podejrzewasz popełnienie
    > oszustwa na twoją szkodę, przytocz wszystkie znane ci fakty i tyle.

    Która prokuratura jest własciwa do prowadzenia postępowania ?
    Moja, "słupa" czy oszusta właściwego?
    pozdrawiam
    p.