  • Data: 2009-05-30 13:30:35
    Temat: Re: działki, ich dane, ciąg dalszy
    Od: Iluminat <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 May 2009 14:25:01 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > Prawo geodezyjne i kartograficzne:
    > Art. 5.
    > Dane zawarte w ewidencji gruntów i budynków, ewidencji sieci uzbrojenia
    > terenu
    > oraz inne dane zawarte w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym
    > sta-
    > nowią podstawę do założenia krajowego systemu informacji o terenie.

    No i? Gdzie tu coś o udostępnianiu na lewo i prawo?

    > Art. 7.
    > 1. Do zadań Służby Geodezyjnej i Kartograficznej należy w szczególności:
    > 2) organizowanie i finansowanie prac geodezyjnych i kartograficznych, w
    > tym:
    > a) rejestracji stanów prawnych i faktycznych nieruchomości (kataster),
    > b) pomiarów geodezyjnych i opracowań kartograficznych,
    > c) fotogrametrycznych zdjęć powierzchni kraju i opracowań
    > fotogrametrycznych,
    > d) wydawania urzędowych map i atlasów terytorium Polski,
    > e) prowadzenia krajowego systemu informacji o terenie;

> [...]

    Ależ oczywiście. Jak klient przychodzi do urzędu, to wydaję mu wszystko o
    co poprosi. Chce dane sąsiada - proszę bardzo. Chce wiedzieć ile sąsiad
    zarabia - nie ma sprawy. W końcu biurwy od tego są - żeby udostępniać
    wszystko co sobie klient zażyczy.

    > taaak, pewnie że urzędasy nic nie muszą,

    Tego nie napisałem. Skup się.

    > nie mają żadnych obowiązków,

    Tego też nie napisałem. Skup się bardziej.

    > co
    > najwyżej mogą (jeśli przyjdzie im ochota) pierdzieć w stołki do woli za
    > państwowe pieniądze:O(

    No niestety sporo z nich pierdzi.

    > dalej mąć i wprowadzaj w błąd!:O(

    Zapytałem tylko co gargomel chce dostać od tych urzędników. Nie
    odpowiedział za to pojawiłeś się Ty z jakimiś traumatycznymi przeżyciami i
    widzisz urzędników w każdym, kto śmie kwestionować to, że klient w urzędzie
    nie musi akurat zawsze mieć racji.

    --
    Pozdrawiam,
    Iluminat