    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzialalnosc gospodarcza i zus
    Date: Tue, 29 Apr 2003 23:20:48 +0200

    > TAK NA MARGINESIE ....
    > piszesz doprawdy prawdę a i prawo masz skończone (przynajmniej logikę) ale
    > takimi sformułowaniami jak "dla idiotów" zwyczajnie obrażasz kupę ludzi.

    Ok, rzeczywiscie moze zbyt mocne sformulowanie.

    Nie uwazasz jednak, ze ZUS traktuje swoich "klientow" jak id... piszac
    im "LUB/I" ? Czy ZUS zaklada, ze wszyscy sa glupi i nie znaja roznicy
    pomiedzy ALBO a LUB ? Zakladajac tak traktuje ich wlasnie jak idiotow.
    Ja tylko stwierdzam fakt. Nie napisalem, ze ja traktuje tych ktorzy nie
    znaja
    roznicy jak idiotow lecz ZUS ich tak traktuje na swojej stronie.

    Ok ... Papatki

    Konrad