    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzialalność a zasiłek dla bezrobotnych
    Date: Wed, 6 Nov 2002 00:08:32 +0100

    On Tue, 5 Nov 2002, sqrczak wrote:
    [...]
    >+ ale nie ma tam wyjasnionej kwestii czy prowadzenie dzialaności to
    >+ tylko "posiadanie wpisu do ewidencji"
    >+ nie znam na tyle polskiego prawa
    >+ ale jeśli mam wpis a nie wystawiłem żadnej fakury od grudnia 2001
    >+ roku , to prowadzę działalność ????

    Artur powołuje się na literalny zapis, który *rzeczywiście*
    brzmi że "od rozpoczęcia" (i tu mamy różne zdania o co chodzi :))
    do *zakończenia* (i prawde mówiąć IMHO "zakończenie" to jednak
    nie "zawieszenie").
    Jest prawdą że jest *również* sporo takich którzy:

    >+ generalnie testowałem opis z drugiego linku ( pól miesiąca
    >+ zarejestrowany w zusie, poł miesiąca niezarejestrowany) i nie miałem
    >+ z tego powodu żadnych nieprzyjemności ...

    ...tak argumentują. Jest prawdą że nie widziałem opinii
    że komus takie "działanie" zaszkodziło - ale również
    jest prawdą że to niczego nie dowodzi :(
    [...]
    >+ i dalej wciąż nie wiem nic

    ...wyglada na to że niestety :(
    Odezwałem się nie dlatego że wiem jaka jest podstawa prawna,
    tylko że wiem iż sprawa była wałkowana ze skutkiem jak
    wyżej (każdy sobie prawo interpretuje wedle uznania, wynik...
    no - po kilku latach mozna bedzie powiedzieć...)

    Pozdrowienia, Gotfryd