  • Data: 2010-10-02 20:10:35
    Temat: Re: dzial spadku - pytanie
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest opodatkowane, ale korzystacie ze zwolnienia jeśli zgłosicie nabycie w
    > terminie 6 miesięcy od uprawomocnienia post. o stwierdzeniu nabycia
    > spadku.

    Zglosilismy i dostalismy kwit o zwolnieniu z podatku. Chodzi mi tutaj o
    darowizne mojego udzialu w spadku na rzecz mamy. Ona chyba nie bedzie
    opodatkowana? Nie chcemy robic calosci u notariusza (srodki pieniezne tego
    nie wymagaja), zeby bylo taniej, przepiszemy notarialnie tylko dom. Na sad
    nie mam czasu :-) Z tego co mi tlumaczono w US to taka darowizna bedzie
    nieopodatkowana jezeli srodki pieniezne mama dostanie na konto a nie do reki
    i jesli wypelni odpowiedni druk w US.

    Pozdrawiam
    Dysiek