  • Data: 2009-06-12 11:06:44
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > A mnie się wydaje że po prostu nie wiesz od czego masz te polisy ;)
    > Po prostu tą polisę z cesją masz zapewne na MURY i ochrona od pożaru -
    > tego
    > wymagają banki. Tu by pasowała ta 'niska wartość polisy w stosunku do
    > wartości domu".
    > Natomiast druga polisa pewnie tyczy się już wyposażenia, okien,
    > kradzieży,
    > OC itp itd.

    No właśnie nie. Obie są na to samo. Ubezpieczenie budynku (jest nadal w
    budowie). "Wnętrz" jeszcze nie ubezpieczałem. Zamierzałem dopiero od tego
    roku, ale po lekturze tego wątku lekko zdębiałem, czy to w ogóle ma sens.

    > Ja mam właśnie tak zawarte dwie polisy na jeden dom - ale w razie czego
    > część dostanie bank z pierwszej polisy

    I zadowoli się tą częścią? :)

    > a część dostanę ja z drugiej polisy.

    Czyli tę polisę "bankową" masz zawartą jako ubezpieczenie budynku od pożaru
    czy inszych kataklizmów, a tę "swoją" jako ubezpieczenie wyposażenia? A czy
    zgłaszałeś do banku fakt istnienia tej drugiej polisy czy w tym przypadku
    (obie dotyczą różnych kwestii) nie ma takiej konieczności?