    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: duzy dziki kot- jakie warunki trzeba spelnic
    Date: Sun, 30 Jun 2002 21:42:20 +0000 (UTC)

    Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> niebacznie popelnil
    news:afm8qf$7mp$1@news.tpi.pl:
    > Pominąłeś jedno - rolnik nie deklaruje wszem i wobec jak on te
    > świnki kocha, jak o nie dba i sie dla nich poświęca (dokarmia w
    Ejże, a deklaracje wszystkich peeselów i samoobron jak to chłop
    kocha ziamnię i jak do to niej przywiązan i umiłowan to nie w tej
    tonacji są?

    > Jeszcze brakuje żeby nad trupem odtańczyli indiański
    > taniec w podzięce dla zwierzaka, że pozwolił się ustrzelić i
    > złozyli mu ofiarę z miodu i tytoniu.
    Pokot i złom-wypisz wymaluj. Kurczę wywinęłaś mi następny w
    kolejce argument ;) :( dziwiło to innych, ale akurat te obyczaje
    bardzo indiańsko zawsze mi pachniały. BTW wiesz co się robi gdy
    myśliwy strzeli pierwsze zwierzę?

    > Strzelają i zabijają bo lubią, a już samo to nienajlepiej o nich
    > świadczy.
    BZZZZ. Widocznie miałaś nieszczęście spotkać, STOP: nie miałaś
    szczęścia spotkać takich co w 100% sytuacji przełożą palec na
    kabłąk i pomachają odyńcowi ręką: Może kiedyś, teraz leć sobie.
    bez patrzenia na to że kolega to by nie... że odstrzał...
    że kiełbasa ... Mie samego właśnie mięsiarze zrazili do łowiectwa,
    ale wierz mi są jeszcze prawdziwi myśliwi. Ciężko to wytłumaczyć ale
    tacy nie lubią-ani nie nie lubią zabijać bo to nie o to w tym chodzi

    pozdro
    poreba