    From: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: duzy dziki kot- jakie warunki trzeba spelnic
    Date: Sun, 30 Jun 2002 08:34:38 +0200

    poreba wrote:

    > Odezwałem się bo bardzo denerwują mnie stereotypy
    > "myśliwy=morderca sarenek" Rzucam wtedy: "rolnik=oberkapo świnek"
    > albo "amator wędlinki=trupojad"

    Pominąłeś jedno - rolnik nie deklaruje wszem i wobec jak on te świnki kocha,
    jak o nie dba i sie dla nich poświęca (dokarmia w zimie, rozkłada
    szczepionki, i inne tere fere ku ku). On je choduje po to żeby zjeść albo
    sprzedać. Przynajmniej jest szczery.
    Nie chodzi mi o samo zabijania i zjadania zwierząt (sama jestem
    zadeklarowanym mięsożercą) - ale fakt zabijania tak po prostu, żeby sobie
    powiesić martwy ryjek w pokoju a skórkę położyć przed kominkiem i pompować
    ego - to dla mnie zabawa znudzonych i zwyrodniałych paniczyków.
    Chodzi o otaczającą mysliwych obłudę - jak sie posłucha to wychodzi, że oni
    te zwierzaki strzelają dla ich dobra, wbrew sobie i bardzo cierpią
    moralnie. Jeszcze brakuje żeby nad trupem odtańczyli indiański taniec w
    podzięce dla zwierzaka, że pozwolił się ustrzelić i złozyli mu ofiarę z
    miodu i tytoniu.
    Strzelają i zabijają bo lubią, a już samo to nienajlepiej o nich świadczy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl