    From: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dupek Leszek
    Date: Mon, 8 Nov 2004 14:46:03 +0100

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg5du51pmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Art 216 par. 2 kk. Kto znieważa inna osobę przy pomocy środków masowego
    > komunikowania podlega karze grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia
    > wolnosci do roku.

    Pierdole cie smyjorze i twopje paragrafy. Jebaj sie progestapowski
    neofaszysto! Niszczycie całą Polskę smyki jak przed 1980tym. Złodziejstwo i
    oszustwa na każdym kroku. Prawo które reprezentujecie broni nieuczciwych
    pracodawców, złodzieji w rządzie i działa przeciwko wyniszczanej przez to
    wasz PRAWO ludności w Polsce. Pora na "terminatora".

    > Stąpasz po cienkim lodzie Commandante. Internet nie zapewnia całkowitej
    > anonmowości, nawet gdy łączysz się przez Neostradę i zmieniasz numery IP.

    I chuja muja ustalisz i jeszcze większe gówno udowodnisz, bo nie wiesz, czy
    nie jestem podłączony gdzieś po drodze do abonenta którego namierzysz o ile
    znajdziesz sobie równego smyjora, który takowym namierzaniem się zajmie. Nie
    masz zielonego pojęcia kim jestem i możesz tylko marzyć, że ci się uda
    wygrać nową hitlerowską sprawę przeciwko sprawiedliwości, której ty jebańcu
    szukasz pod S w encyklopedii. Ty nawet nie masz pojęcia o transmisji TCP/IP.
    Ta transmisja jest tak skonstruowana, że gówno możesz udowodnić, a jedynie
    nadziać się na gościa który ciebie wygumuje z tej Ziemi. Będziesz miał
    okazję odpowiedzieć za grzechy wspierania wymiaru niesprawiedliwości.

    > Wszystko jest gdzieś zapisane.

    W twojej zydowskiej biblii?

    > Zastanów się nad swoim postępowaniem, bo
    > gdy przyjdzie ci odpowiedzieć za grzechy młodości tłumaczenie, ze "ja
    > żartowałem, głupio mi teraz, to była zabawa" może być niewystarczające.

    To nie jest zabawa. ciebie też można namierzyć.

    Zapluty Karzeł Reakcji