  • Data: 2016-02-08 08:08:21
    Temat: Re: drzwi
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-07 17:48, z pisze:

    > Bez jaj :-)
    > Po drzwi na konkretny wymiar poszedłbym do marketu budowlanego z miarką.
    > Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy żeby ufać sprzedawcy/producentowi.

    Fakt i nie tylko po drzwi, jak kilkanaście lat temu potrzebowałem
    pralkę, która mi się zmieści, okazało się, że wymiary kubatury przez
    różnych producentów są różnie podawane, tak samo później miałem z
    lodówką, więc chcą kupić cokolwiek, na czym zależy mi na jakimś wymiarze
    biorę jednak miarkę, bo się później okazuje, że coś tam ma np 40zł, ale
    tylko u podstawy, albo bez elementów wystających typu rączka lub
    cokolwiek innego.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/promocje