eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodroga hamowania › Re: droga hamowania
  • Data: 2004-07-13 07:04:34
    Temat: Re: droga hamowania
    Od: Falkenstein <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 13 Jul 2004 08:58:23 +0200, Robcio <r...@i...pl> napisał:

    > bylo o takich sprawach na pl.misc.samochody..
    > Ci eksperci zbytnio sie przy tym nie przemeczaja, a nawet najlepszy
    > program
    > przy zbyt malej ilosci danych nie da prawidlowych wynikow.
    > Kazdy kto choc raz mial cos w spolnego z powazniejsza fizyka wie jak
    > wazny
    > jest rachunek bledow, to ze Ci "eksperci" takowego nie dostarczaja i
    > wynik
    > nie jest w formie okienka od do.. oznacza jedynie skrajny brak
    > jakiejkolwiek
    > dokladnosci i podwaza jak najbardziej wyniki ich obliczen (takich
    > obliczen
    > fizyk nie wizalby pod uwage). Wg. mnie to smieszne ;))) a tych panow nikt
    > nie sprawdza, ich opinie to "pewniiki"
    > Kolejna wada naszego systemu prawnego.
    >
    > Reakcji kierowcy nie mozna brac z tabeli.. zalezy ona od jego nastroju,
    > od
    > pogody, a i tak ma prawo sie zagapic.. rekacja spokojnie moze sie miescic
    > miedzy 0,2-0,3s a nawet 2s i kazda jest prawidlowa... n
    >
    Dlatego powinny byc (i zazwyczaj są) obliczane rózne wersje wyników dla
    róznych założeń. I przyjmuje się najkorzystniejsze dla oskarżonego.


    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej
    ----------------------------------------------------
    ----------------------------------------
    Używam M2 - rzekomo innowacyjnego lecz najwidocznie zalanego w trupa
    klienta poczty z jakiegoś niewytłumaczalnego powodu wbudowanego w skądinad
    całkiem przyzwoitą Operę: http://www.opera.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1