  • Data: 2003-08-01 08:48:47
    Temat: Re: drobne pieniazki
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radek Zwolski" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bgd3q2$adt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ostatnio spotykam się z nowa praktyka u roznego rodzaju sprzedawcow - nie
    > chca oni przejyjmowac "miedziakow" monet o nominalach 5gr. i ponizej -
    > najczesciej slysze "bo pozniej nie mam jak wydac"
    >
    > Od strony technicznej to wyglada tak ze moge zostawic takie pieniadze na
    > ladzie i wyjsc.
    > A jak to wyglada od strony prawnej?

    jeśli sprzedawca wystawia towar to ma obowiązek przyjąć prawny środek
    płatniczy
    ja często jak nie mam drobnych, a nie chcą przyjąć 2 zł kartą to płacę 2 zł
    z dziurką (z okazji WOSP)

    no i często dość długo muszę tłumaczyć, że sprzedawca ma obowiązek przyjąć
    prawny środek płatniczy skoro wystawił towar i podał jego cenę

    co do przepisów to w tym momencie nie odeślę do konkretów, ale poszukam

    --
    pozdrawiam
    plusz