  • Data: 2009-01-05 01:16:42
    Temat: Re: drifting na parkingu hipermarketu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    BK pisze:

    > Odpowiedzialnosc nie polega na tym, ze sprawdzisz czy jest miejsce
    > odpowiednie do takiego treningu i jesli nie ma to zrobisz to w miejscu
    > nieodpowiednim. Odpowiedzialnosc polega na tym, ze zrobisz to w
    > miejscu odpowiednim albo nie zrobisz tego wcale.

    Uważasz, że odpowiedzialne jest uczestniczenie w ruchu w trudnych
    warunkach bez przećwiczenia w bezpiecznym (obiektywnie) miejscu paru
    ruchów, które mogą sobie i komuś życie uratować?

    > Co to za odpowiedzialnosc jesli automatycznie chcesz sie zwolnic z
    > niej tylko dlatego, ze napotykasz na jakies przeszkody?
    >
    > Ja np. nie mam blisko domu zadnej sensownej strzelnicy ale to nie
    > powod zebym na balkonie ustawial puszki i nawalal w nie z ostrej
    > amunicji - mimo, iz moj balkon jest teoretycznie usytulowany tak, ze
    > nikomu nic sie nie powinno stac.

    Jeśli masz na myśli broń palną - to jest to bardzo wyraźnie zakazane w
    stosownej ustawie.

    I nie jest ważne, czy jest to balkon czy też czyjś prywatny bunkier.