  • Data: 2006-02-01 13:37:24
    Temat: Re: dowod osobisty bez meldunku
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    szowinos napisał(a):
    > Słyszałem, że można mieć obecnie dowód osobisty bez wpisanego adresu.
    > Gdzie znaleźć informacje na temat tego przepisu?

    w ustawie o ewiedncji ludności i dowodach osobistych
    Art. 37. 1. W dowodzie osobistym zamieszcza się:
    1) nazwisko i imię (imiona) oraz imiona rodziców i nazwisko rodowe,
    2) datę i miejsce urodzenia,
    3) adres miejsca zameldowania na pobyt stały, a w razie jego braku -
    zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad dwa miesiące; w przypadku
    braku zameldowania na pobyt stały albo pobyt czasowy trwający ponad dwa
    miesiące, danych o adresie nie zamieszcza się,

    albo na stronie jakiegoś urzędu, gdzie są opisane procedury

    KG