eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodostawca internetu ogranicza prawa dostepu › Re: dostawca internetu ogranicza prawa dostepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "sotb" <kuc_wywal@smieci_zw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dostawca internetu ogranicza prawa dostepu
    Date: Mon, 4 Jul 2005 02:16:23 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <da9v5k$e63$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <da3ls4$d2k$1@news.onet.pl> <da3n2g$r4v$4@inews.gazeta.pl>
    <da4e5n$7f$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aac78.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1120436212 14531 83.16.2.78 (4 Jul 2005 00:16:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jul 2005 00:16:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:310288
    [ ukryj nagłówki ]

    > 1) A czy można żądać wywiązania się z umowy na starych warunkach? Takie
    > umowy często są zawarte na czas określony.

    Można, ale wtedy i tak szybko zrezygnujesz, bo p2p zabija transfer.

    > 2) sytuacja taka
    > fajna oferta, podpisuję umowę płacąc opłatę instalacyjną często dość sporą
    > po kilku miesiącach provider zmienia warunki na których tracimy dość sporo
    > nie odpowiada mi, wypowiadam umowę
    >
    > Co z opłatą instalacyjną? klient miał nadzieje że będzie miał spokój z
    > netem na długo, a tu po kilku miesiącach trzeba dać znowu kilkaset zł za
    > przyłączenie innemu. Można w takim przypadku domagać się zwrotu opłaty
    > instalacyjnej?

    Jeśli w umowie nie zapisano inaczej.
    Znam przypadek, kiedy ISP "nałapał" klientów przy niskiej cenie abonamentu,
    zawierając w umowie klauzulę, że zmiana ceny nie jest zmianą warunków umowy.
    Po roku zmienił cenę na dwukrotnie wyższą.

    > 3) Czy można domagać się zwrotu opłaty instalacyjnej jeśli klient
    > wypowiada umowę providerowi z powodu nie wywiązywania się z umowy
    > (wiecznie awarie sieci)?

    Można powiedzieć, że tak, ale należy się spodziewać trudności.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1